
Torta d'ova
"Cibi Tradiziunali di Gran Bretagna" Digià in u Medievu, i Britannichi avianu utilizatu latte, zuccheru, ova è diverse spezie per fà alimenti simili à e torte d'ova. A torta d'ova Youzhi hè ancu unu di i piatti di u sestu banchettu di i banchetti Manchu è Han in Cina in u XVII seculu.

I ripieni di e tarte di meringa ùn sò micca solu e tarte d'ova tradiziunali (ovu di zuccheru), ma ancu e varianti di tarte mischiate cù altri materiali, cum'è tarte di latte frescu, tarte di zenzeru, tarte di biancu d'ova, tarte di cioccolatu è tarte di nidu d'uccellu, ecc.


A torta di crema portoghese, cunnisciuta ancu cum'è a torta d'ova portoghese, hè carattarizata da a so superficia carbonizzata, chì hè u risultatu di u surriscaldamentu di u zuccheru (caramellu).
A prima torta d'ova portoghese hè stata fatta da u britannicu, u sgiò Andrew Stow. Dopu avè manghjatu i Pasteis de Nata, un dessert tradiziunale di Belem, una cità vicinu à Lisbona, in Portugallu, hà aghjustatu a so propria creatività, aduprendu grassu di porcu, farina, acqua è ova, è pasticceria britannica. Hà creatu a pupulare torta d'ova portoghese.
U gustu hè dolce è croccante, u ripienu hè riccu, è l'aroma di latte è d'ova hè ancu assai forte. Ancu s'è u gustu hè stratu dopu stratu, hè dolce è micca grassu.
Data di publicazione: 05 di ferraghju 2021