Alimenti prefabbricati: u percorsu futuru per scuntrà a tendenza di cunsumu mudernu

L'alimentu prefabbricatu si riferisce à l'alimentu chì hè processatu è imballatu in una manera prefabbricata, chì permette una preparazione rapida quandu hè necessariu. L'esempii includenu pane prefabbricatu, crosta di torta d'ova, pancakes artighjanali è pizza. convenientu per u almacenamentu è u trasportu.

预制披萨图1

In u 2022, a dimensione di u mercatu di l'alimentu prefabbricatu in Cina hà righjuntu un sorprendente 5,8 miliardi di dollari americani, cù un tassu di crescita annuale cumpostu di 19,7% da 2017 à 2022, chì indica chì l'industria di l'alimentu prefabbricatu entrerà in u livellu di trilioni di yuan in i prossimi pochi. years.This crescita significativu hè principalmente duvuta à dui fattori core: a ricerca di i cunsumatori di comodità è diliciousness, è l'urgenza di l'imprese di ristorazione per u cuntrollu di i costi è a migliurà di l'efficienza.

Ancu s'è u sviluppu di l'industria alimentaria pre-preparatu hè assai veloce, l'industria hè sempre in u periodu di cultivazione di u mercatu. À u stadiu attuale, i principali canali di vendita sò sempre cuncentrati in u mercatu B-end, mentri l'accettazione di pre-preparatu. l'alimentariu da i cunsumatori C-end hè sempre bassu.In fattu, attualmente circa 80% di l'alimentu pre-preparatu hè appiicatu in l'imprese o l'istituzioni B-end, è solu circa 20% di l'alimentu pre-preparatu entra in u cunsumu ordinariu di a famiglia.

披萨图3

A causa di l'accelerazione di u ritmu di a vita muderna, l'accettazione di i cunsumatori di l'alimenti pre-preparati hà gradualmente aumentatu. Cum'è u gustu di l'alimenti pre-preparati migliurà, a so parte di a tavola di cena di famiglia aumenterà ancu significativamente. parte di l'alimenti pre-preparati nantu à a tavola di cena di famiglia pò ghjunghje à 50%, chì hè in fondu u listessu cum'è quellu di u B-end, è pò ancu esse ligeramente più altu ch'è quellu di u C-end. l'industria di l'alimentu pre-preparatu è furnisce i cunsumatori cù opzioni di cibo pre-preparatu più deliziosi è convenienti.

葱油饼

Malgradu e prospettive promettenti di l'industria di l'alimentu pre-preparatu, affruntà sempre sfide è risichi. realità urgente.In i ligami di mischjà, rising, taglio, imballaggio, congelazione rapida, teste, etc., hà ottinutu basu un funziunamentu cumplettamente automatizatu. A linea di produzzione automatizata pò micca solu migliurà l'efficienza di a produzzione di a fabbrica, riduce u costu di i travagliadori, ma ancu evitari i prublemi di igiene è sicurità causati da troppu operazioni manuali, assicurendu a cuntrollabilità di a qualità di u produttu.

In u futuru, cù a crescente dumanda di i cunsumatori per a cunvenzione è a delizia, è ancu a dumanda di l'imprese di ristorazione per a migliurà di l'efficienza, u mercatu di l'alimentu pre-preparatu avarà più spaziu di sviluppu.

2370-A


Tempu di Postu: Nov-09-2023