Produttore di macchina per pizza cumplettamente automatica

1595303459259784

Machine à pizza cumpletamente autumàtica-Chenpin Food Machinery Co., Ltd. Tutti i prudutti seranu pruvati prima di lascià a fabbrica per assicurà un rendimentu affidabile.A vita di serviziu normale pò ghjunghje sin'à 10 anni.A macchina hà tutte e innovazioni tecnologiche.L'aghjurnamenti di a macchina ponu esse cumplettamente automatizati è facilmente operati da una sola persona, alta produtividade.

Features:

1. Aduttà u principiu di multi-roller one-time forming, a dimensione è u grossu di a basa di pizza sò uniformi, cusì chì a qualità di a basa di pizza finita hè garantita.

2. Quicken a faccia cunciliata Mettite a pasta in u hopper, dopu à trè rulli di pasta, a pasta hè trasportata da u cinturione trasportatore, a pasta hè sprinkled cù farina da a scatula di polvera, è dopu hè furmata da u cutter muffa, u furmatu. basa di pizza hè in autumàticu stacked, è u materiale rimanente hè tornatu à u cinturione Passa à u hopper feed uriginale.

3. Sta macchina adopta l'acciaio inossidabile o l'acciaio ordinariu, cù struttura raghjone, mantenimentu faciule, disassemblamentu è pulizia.Alimentazione automatica di fogli, sprinkling automaticu di polveri, furmazione automatica, inchiodatura automatica, alimentazione uniforme, pannellu pulitu, risparmiu di travagliu.

usu:

Produce diversi tipi di prudutti di pasta, cum'è a basa di pizza, pane pita, taco di granu, lavash, etc., chì sò usati da i grossisti di prudutti di pasta.Hè un funziunamentu simplice è cunvene, pò salvà assai risorse umane, migliurà l'efficienza di u travagliu, ùn pruducerà micca scarti, è ùn hà micca bisognu di altre equipaggiu ausiliari supplementari, chì hè cunvenutu per a vostra pruduzzione.A macchina di wrapper dumpling completamente automatica hè cuncepita da l'esperti di a nostra fabbrica è l'opinioni di l'utilizatori largamente sollicitati.A macchina hà una struttura raghjone è un funziunamentu simplice, è hè ben ricevutu da i cunsumatori.

Precauzioni:

1 Stringhje tutte e parti, stallate pianu è stabile.

2 L'operatore deve portà vestiti di travagliu cù maniche di buttone, è ùn pò micca ghjunghje in a tramoggia.

3 L'impurità dura in a farina deve esse eliminata.

4. L'oliu di motore ùn pò micca rimpiazzà l'oliu di cucina.

A macchina à 5 facci gira in senso orariu per impedisce a rotazione inversa.

Test machine è funziunamentu:

Tutti i preparazione sò pronti prima di accende u putere.Dopu avè principiatu a putenza è correndu per 10 minuti quandu a macchina hè viota, fermate è verificate per ogni anomalia.Dopu tuttu hè normale, a produzzione pò esse cuminciata.A continuità di u supplyu deve esse assicurata durante u prucessu di produzzione.A pasta chì si appiccica à u rotulu hè causata da u polveru eccessivu di a pasta o da u percorsu di u scraper bolt.Se a macchina ùn hè micca usata per un bellu pezzu, deve esse pulita è rivestita cù oliu di cucina.

Per più infurmazione, cliccate quì sottu per cuntattà u nostru dipartimentu cummerciale.


Tempu di Postu: Feb-04-2021