Linea di pruduzzione automatica di pane Ciabatta / Baguette

1561533017618132

Parechji clienti utilizanu u nostru situ web per dumandà u standard di marcatura 5S è a gestione di l'etichetta di a linea di produzione di pani Baguette francese.Oghje, l'editore di Shanghai Chenpin spiegà u standard di marcatura 5S è a gestione di l'etichetta di a linea di pruduzzioni di pani Baguette francese.

1 Linea d'accessu in terra è linea di divisione di zona

Tipu di linea

Pittura a linea solida gialla di Classe A

Larghezza di a linea 60mm: In principiu, hè utilizatu per u posizionamentu di a linea di l'articulu.

Larghezza 80mm: In principiu, hè utilizatu per e linee di l'area di l'equipaggiu.

Larghezza di linea 120mm: In principiu, a linea di u canali principale

Linea Punteggiata di Pittura Gialla di Classe B

Larghezza 60 mm: Parte di a linea di cunfini in a grande zona di travagliu, chì permette di attraversà a linea di u canali (cumbinazione di virtuale è reale)

Classe C-Line solida rossa

Larghezza di linea 60 mm: Linea di divisione di l'area di piazzamentu di u produttu difettu (toccate trè pareti, tracciate una linea rossa solida à u quartu pianu)

Zebra crossing gialla è nera (slash 45)

Linea di zona di merchenzie periculosi, linea di cordone, linea di uscita di u focu

Linea di pusizioni

Ubicazione di l'attrezzatura di Classe A:

Tutti l'equipaggiu è i banchi di travagliu sò posizionati aduprendu linee di pusizioni di quattru angoli gialli.A parte cava di a linea di posizionamentu quadrilateru di u bancu di travagliu hè marcatu cù "XX Workbench / Equipment".

Classe B - Posizionamentu di l'area di u produttu difettu (bin di riciclamentu di rifiuti, scatula di imballaggio, rack di piazzamentu di produttu difettu)

Se a gamma di posizionamentu hè menu di 40 cm x 40 cm, utilizate direttamente u quadru di filu solidu chjusu per u posizionamentu.

Classe C-Locu di magazzini di merchenzie periculose, cum'è l'equipaggiu di u focu, u petroliu è i chimichi

Aduprate linee di pusizioni d'avvertimentu rossu è biancu

Classe D-magazzini articuli cumunimenti utilizati, tutti l'equipaggiu mobili o facilmente movibili, cumpresi rack di codice di materiale è forme regulare

Aduprate linee gialli di pusizioni di quattru cantoni

Zona d'apertura di porta d'idranti elettronici, armadiu di distribuzione di energia è altri lochi di contrabandu

Riempite a linea cù zebra rossa è bianca

U locu di l'equipaggiu mobile di Classe F (cum'è carrelli elevatori idraulici, carrelli elevatori elettrici, rotazione di materiale, etc.)

Aduprate a linea di pusizzioni intornu à a linea gialla è indica a direzzione di partenza.

Category G-Bookshelf Location

Classe H-fila di apertura e chiusura

Classe I-Line Limite

Perimetru di manifestazione di a polizia di classe B

Idranti di u focu installati nantu à u muru;Cabinets di distribuzione di energia, scatuli di distribuzione, armarii di cuntrollu elettricu, etc. Ricordate l'area di u funziunamentu, ricurdate l'area di caminata, ricurdate u locu di riunione, etc.

classa

Parti processate, pezzi processati, arnesi di travagliu, arnesi d'ispezione, fogli di registrazione, scatuli di picculi oggetti

2. Marcatura di u canali

3. Precauzioni per a pittura

A deviazione trà l'effettu di visualizazione di l'urdinatore è u culore attuale, u culore pò esse mischju cù parechji culori secondu l'effettu attuale (giallu brillanti, celu celu, rossu, standard verde), ma u requisitu hè vicinu à l'effettu di culore di mostra di l'urdinatore di mostra. , hè cunsistenti in a fabbrica.

4. Piastra identificazione Tool

Armadiu di l'utensili uniformi, rack di muffa è logu di l'armadiu di merceria (incollatu in l'angulu superiore manca di a porta di l'armadiu), indicà a categuria di l'uttellu è a persona in carica.

(I rigulamenti sopra pò esse aghjustatu individualmente da ogni unità in l'implementazione specifica. Per esempiu, in certi occasioni simplici, solu u nome di u logu pò esse stampatu è pruduttu da ellu stessu, ma hè necessariu per esse attraente è bella, è s'impegna à unificà e specificazioni interne).

5. Identificazione di materiale di l'attellu

U puntu di piazzamentu di u materiale, u materiale per esse processatu è a pusizione di piazzamentu di u materiale per esse processatu in l'attellu, è ancu u cuntrollu di u nome, a quantità, a specificazione è u limite superiore massimu di u materiale.

6. paràmetri signboard regiunale

7. Altre cunsiderazioni

Trash cans sò guardati in un locu fissu, senza pareti di partizioni, è puliti regularmente, perchè ùn ponu micca overflow o accumulate.

A cartografia di u locu di travagliu deve esse pianificata è affissata: siti di produzzione (o locu di l'area di a squadra), visite, cunversione in-processu, punti di almacenamentu di basura, etc.

À u situ di l'operazione o di a produzzione, tutte e facilità è l'articuli chì ùn sò micca specificati in i disegni fissi devenu esse eliminati per currisponde à i disegni.

Nisuna cortina o altri ostaculi ùn deve esse appiccicatu à i finestri di l'attellu.

L'area di riposu di a squadra hà paràmetri è slogans chjaru.

U sopra hè l'editore per tutti per urganizà cunsultazioni cunnesse nantu à u standard di marcatura 5S è a gestione di l'etichetta di a linea di produzzione di bastone francese.Per mezu di a spartera di stu cuntenutu, ognunu hà una certa comprensione di u standard di marcatura 5S è a gestione di l'etichetta di a linea di produzzione di bastone francese.Sè vo vulete avè una capiscitura più prufonda di l 'infurmazione mercatu nant'à a linea di pruduzzioni francese bastone, vi ponu cuntattate salesperson di a nostra cumpagnia, o vai à Shanghai Chenpin per inspezioni in situ è ​​discutiri scambii.

1561532953


Tempu di Postu: Feb-04-2021