Circa a pruduzzione di equilibriu da a linea Automatica Tortilla

Parechji clienti utilizanu u nostru situ web per chjamà per dumandà u bilanciu di a linea di pruduzzione di tortilla, cusì oghje l'editore di Chenpin spiegà l'equilibriu di a linea di pruduzzione di tortilla.

1604391918160568

U mutivu perchè a linea di assemblea hà una forte vitalità hè perchè rializeghja a segmentazione di u travagliu.In u passatu, l'industria di l'automobile era un attellu puramente artighjanatu, è tutti l'apprendisti anu da passà per più di 28 mesi di furmazione è amparà à ammaistrà u prucessu di produzzione di una vittura.A linea di assemblea divide u prucessu di l'assemblea di l'auto in parechji sub-processi, è poi subdivide più sti sub-processi.Ogni persona hè solu rispunsevuli di una piccula parte di questu.Per mezu di a segmentazione di u travagliu, l'efficienza di u travagliu hè migliorata è l'efficienza generale hè migliurata.

L'equilibriu di a linea di produzzione, cunnisciutu ancu a sincronizazione di u prucessu, hè di aghjustà u tempu di esecuzione di a linea di produzzione per mezu di e misure tecniche organizzative in modu chì u tempu di ciclu di a stazione hè uguale à u ritmu di a linea di produzzione, o un multiplu interu di u ritmu.

Un indicatore impurtante di l'equilibriu di a linea di produzzione hè u tassu di bilanciu di a linea di produzzione.

Assumindu chì u tempu di travagliu di ogni pruduttu hè di 100 seconde, u tempu di ciculu di tuttu u pipeline hè di 80 seconde, è u tempu persu d'aspittà hè di 20 seconde, chì hè u tempu persu in equilibriu.Se u perdu di aspittà per 20 seconde pò esse eliminata, u tempu di travagliu di u pruduttu hè di 80 seconde, è a stessa pipeline solu bisognu di 8 persone.À questu tempu, a tarifa di equilibriu di u pipeline hè 100%.Un equilibriu di 100% significa:

1. Ùn ci hè bisognu di aspittà trà e stazioni di travagliu, a capacità di produzzione hè a stessa prima è dopu.Ci era una sola voce nantu à a linea di produzzione: "Aghju finitu unu, è u prossimu pruduttu vene".

2. Cù u stessu ritmu di stazione è u stessu momentu, a linea di produzzione pò realizà a produzzione di flussu senza ritmu forzatu.

3. U tempu di perdita di l'equilibriu hè 0, nisun impiegatu hè inattivu.

Cù i cambiamenti in a cumpetenza è a fatigue di l'operatori, u tempu di u ciculu di u funziunamentu di ogni stazione presenta una curva fluttuante, cusì a tarifa di equilibriu di tuttu u situ di operazione presenta ancu una curva fluttuante.

U sopra hè l'editore per voi per urganizà cunsultazioni cunnesse nantu à a produzzione di equilibriu per linea di produzzione di tortilla.Per mezu di a spartera di stu cuntenutu, ognunu hà una certa cunniscenza di l'equilibriu di a linea di pruduzzione di tortilla.Se vulete avè una cunniscenza più profonda di a linea di pruduzzione di tortilla Per l'infurmazioni di u mercatu, pudete cuntattà u venditore di a nostra cumpagnia, o vai à Chenpin per l'ispezioni in situ per discutiri i scambii.

1561534762


Tempu di Postu: Feb-04-2021